דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים חשמליים 

מאת    [ 18/08/2010 ]

מילים במאמר: 274   [ נצפה 1732 פעמים ]

המילה האחרונה בתחום הרכבת השערים למפעל, לעסק, לבנין ולחניה הפרטית - הם שערים חשמליים שעונים על שלושה צרכים במקביל: הם מגינים על הנכס, הם יפים והם נוחים לתפעול.

אנו חיים בתקופה שבה פריצות לנכסים פרטיים הפכו למכת מדינה. "ביתו של אדם – מבצרו", הפך מזמן מפתגם יפה לכורח המציאות. גודלם של השערים ומשקלם, חייב יצירת מנגנון לפתיחה וסגירה שיהיה נוח וקל לשימוש. מסיבה זו נוצרו שערים חשמליים. 

שערים חשמליים עונים על הצורך בשערים דקורטיביים שידגישו את יופיו של הנכס ולא רק יגנו עליו. העובדה שהם עשויים מאלומיניום, מאפשרת לבנות אותם חזקים, אמינים וגבוהים, כך שהם יכולים לספק מענה לצורך בהגנה על הבית, החניה, המשרד או המפעל.

שערים חשמליים ניתן לפתוח בלחיצת כפתור מהמכונית איתה אתה נכנס לחניה או מהבית באמצעות מכשיר אינטרקום. על אף גובהם וגודלם, האלומיניום ממנו הם עשויים הוא קל במשקלו ונוח לעיצוב. ניתן גם לשלב בו חומרים נוספים כגון זכוכית. באמצעות שילוב החומרים ניתן להבטיח שהשער החשמלי יהיה דקורטיבי כך שהמבקר בנכס שלך יחשף קודם כל ליופיו של השער החשמלי. 

ניתן לייצר סוגים שונים של שערים חשמליים: שערים חשמליים אטומים, שערים חשמליים  מאלומיניום שמשולבת בהם זכוכית אטומה, שערים חשמליים שעליהם דוגמת סורג מיוחדת ושערים חשמליים בהם כל השער עשוי מדוגמת נפחות ייחודית.

כדי ליצור שער חשמלי שיתאים לגדר המקיפה את המבנה - משתדלים כיום לבנות שערים חשמליים במקביל לבניית הגדרות, כדי שהשניים ישתלבו זה בזה בבואם להגן על הנכס. במידה שכבר ישנה גדר ישנה שברצונך לשמרה - יותאם השער החדש למראה הגדר.

שערים חשמליים מאלומיניום או שערים חשמליים שמשולבים בהם חומרים אחרים בנוסף לאלומיניום, מיוצרים מיציקות ומפרופילים מאלומיניום, העוברים טיפולי שטח כימיים ונצבעים בצביעה אלקטרוסטטית בתנור. שילוב זה  יוצר מוצר דקורטיבי ואיכותי שאינו מחליד ואינו מצריך טיפול.


טרלידור - חברה בינלאומית מובילה המתמחה בייצור של מגוון אמצעי מיגון כגון: שערים חשמליים, סורגים מתקדמים, גדרות, מעקות ועוד. בטרלידור מתמחים במתן פתרונות מיגון, בייעוץ לאדריכלים וקבלנים ובאספקה התקנה ושרות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב